برج‌ دوقلو سامان فراز
در حال بارگذاری...

پروژه برج‌های دوقلو سامان فراز 

پروژه برج‌های دوقلو سامان فراز که در مجاورت بزرگراه حکیم غرب به شرق قرار دارد، نمایی بی‌نظیر از خود به نمایش خواهد گذاشت. موقعیت مکانی پروژه باعث شده، هنگامی که از اتوبان حکیم شرق به غرب در حال حرکت باشید، بتوانید زوایای مختلف این برج دوقلو را ببینید. پس از اتمام، پروژه قطعا یکی از برج‌های چشم‌نوازی خواهد بود که روزانه هزاران نفر در حال عبور از مسیر اتوبان حکیم راجع به زیبایی و مدرن بودن آن صحبت خواهند کرد.
این پروژه از سال 1396 آغاز به کار کرده و پیش بینی شده در سال ۱۴۰۶ به اتمام برسد
سازه برج‌های دوقلو سامان فراز به عنوان پروژه بتنی برتر انتخاب شده‌اند. تاسیسات برج توسط مهندسین مشاور انرژی در سال 1393 طراحی شد و نظارت بر اجرای تاسیسات همچنان در حال انجام است. برای این برج، سیستم‌های پیشرفته و مدرن تاسیسات مکانیکی، برقی و BMS طراحی شده طوری که برج بتواند گواهینامه LEED  را کسب کند.

برج اداری تجاری سامان فراز
برج اداری تجاری سامان فراز

برای مشاهده ویدیوهای بیشتر در حوزه صنعت ساختمان می‌توانید اینستاگرام تی وی ساختمان را دنبال کنید. آدرس اینستاگرام: @TvSakhteman

این ساختمان با کاربری تجاری اداری در ۵۰ طبقه به مساحت ۱۵۰۰۰۰ متر مربع در مجاورت اتوبان حکیم واقع شده است. از مهمترین ویژگی های این سازه ارتفاع بلند و معماری پیچیده آن می باشد. برج اداری تجاری سامان فراز(حکیم) دارای ۱۶۲۰۰۰  مترمربع زیر بنا در ۵۰ طبقه  می باشد. این مجتمع شامل ۹ طبقه پارکینگ که در زیر زمین های ۹ – تا ۱ – واقع شده می باشد. پس از پارکینگ ها طبقه همکف، نیم طبقه ، طبقات تجاری و خدماتی  از طبقه ۱ تا ۳ و شامل ۲ برج اداری که هر کدام شامل ۳۵ طبقه اداری می باشند، در حال احداث می باشد. و بالاخره طبقات فوقانی (طبقه ۳۹ تا ۴۰) با کاربری تاسیساتی می باشد. طراحی تاسیسات این برج توسط مهندسین مشاور انرژی در سال ۱۳۹۳ شروع و نظارت بر حسن اجرای تاسیسات در حال اقدام می باشد.

 

کارفرمای پروژه: بانک سامان، پیمانکار و مجری: شرکت توسعه و عمران بهناد بنا، مشاور: مجتمع مهندسین مشاور ایران آرک، مشاور همکار سازه: شرکت تدبیر ساحل پارس، مشاور همکار تاسیسات: شرکت مهندسین مشاور انرژی و پیمانکار تخصصی اجرای اسکلت برج: شرکت عمران آذرستان است.

برج اداری تجاری سامان فراز
برج اداری تجاری سامان فراز
به برج‌ دوقلو سامان فراز امتیاز دهید.
1 Star2 Stars (No Ratings Yet)
Loading...