اقتصاد مسکن-قسمت اول
در حال بارگذاری...

گفتگوی تی وی ساختمان را با مهندس احمد نعیمی درباره اقتصاد مسکن می بینیم. اینکه چه عواملی در تعیین قیمت واحدهای مسکونی تاثیر می گذارد، با این کارشناس اقتصاد به بحث گذاشته می شود.

اقتصاد مسکن

این برنامه در دو قسمت تهیه و تولید شده است. در چند سال گذشته بازار مسکن بالاترین نرخ رشد قیمت را نسبت به دیگر بازارهای مالی به خود دیده و این رشد سرسام آور در تهران و دیگر کلان شهرها شیب تندتری داشته است. چه عواملی تعیین کننده قیمت نهایی مسکن هستند؟ موضوع گفتگوی مهندس نعیمی با مجری تی وی ساختمان در خصوص این موضوعات می‌باشد.

در این برنامه می بینیم که متناظر با افزایش نرخ ارز در بازار آزاد، مصالح ساختمانی، دستمزدها، خدمات اجرایی و قیمت زمین هم افزایش می یابد و سرمایه گذارن در وضعیت تورمی در برابر چالش های پیچیده ای قرار می‌گیرند که ساخت و ساز را ادامه دهند یا دست نگه دارند و اینکه واحدهای آماده خود را بفروشند یا نه که این یک تصمیم چالش برانگیز است.

این گفتگو تلاش دارد با تشریح وضعیت حاضر، عناصر دخیل در قیمت گذاری را یک به یک معرفی کند. تی وی ساختمان این بار نیز کوشیده در مسیر افزایش دانش مالی مخاطبان خود در حوزه اقتصاد مسکن، در کنار شما باشد. تی وی ساختمان شما را به دیدن این برنامه فرا می خواند و از دیگر صاحب نظران بازار ملک و اقتصاد مسکن دعوت می کند دانسته ها و دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارند.

اقتصاد مسکن - قسمت 1

برای مشاهده ویدیوهای بیشتر در حوزه صنعت ساختمان می‌توانید اینستاگرام تی وی ساختمان را دنبال کنید.

آدرس اینستاگرام: @TvSakhteman

به اقتصاد مسکن-قسمت اول امتیاز دهید.
1 Star2 Stars (No Ratings Yet)
Loading...