امیدهای حرفه – قسمت ششم
در حال بارگذاری...

تی وی ساختمان در برنامه امیدهای حرفه، به دنبال شناسایی و معرفی مهندسین جوان و توانمند است که با طراحی و اجرای پروژه های خلاق و با کیفیت علاوه بر خلق آثار ارزشمند و ماندگار، مستعد برند شدن در حوزه صنعت ساختمان هستند.

امیدهای حرفه

مهندسین جوانی که با کسب دانش و تلاش، پشتکار را نیز چاشنی آن کرده تا الگو و انگیزه هم صنفان خود در سطوح مختلف از حین تحصیل گرفته تا مراحل کسب تجربه در محیط های کاری و ایستادگی در مقابل مشکلات… و نهایتا رسیدن به موفقیت و چشیدن طعم رضایتمندی باشند. بدین منظور با دعوت از مهندس‌هایی که از دید کارشناسان این برنامه دارای شرایط فوق هستند، سعی کردیم برنامه مفیدی از روند تاسیس شرکت و نحوه همکاری در یک محیط و تحلیل و بررسی پروژه های این عزیزان، از مراحل مختلف طراحی تا نظارت و اجرا همینطور چالشها و نحوه مواجهه با آن ها برایتان تهیه و تقدیم نگاه زیبای شما کنیم.

میزبان این قسمت

برای اولین قسمت از این سری از برنامه‌های امیدهای حرفه به سراغ دفتر سیمپل آفیس در منطقه دیباجی تهران رفتیم که توسط سه نفر از مهندسین خوش ذوق و توانمند جوان تاسیس شده که در عین رفاقت سعی کردند تا با درایت پروژه ها و شرکت خودشان را به بهترین نحو اداره کنند و به صورت گزینشی یک پروژه که تقریبا بیشترین بخش های طراحی و نظارت و اجرای آن با این شرکت بوده و همینطور طراحی داخلی یک شرکت IT را برای نقد و تحلیل انتخاب کردیم.

امیدهای حرفه - قسمت 1

محورهای گفتگو

این 8 گانه از سری برنامه‌های امیدهای حرفه، مستندی کاملا آموزشی و انگیزشی بخصوص برای افرادی که تازه وارد بازار کار شده‌اند یا تجربه کمی دارند و یا در صدد تأسیس شرکت هستند می‌باشد. امید که از این برنامه استفاده لازم را ببرید.

برای مشاهده ویدیوهای بیشتر در حوزه صنعت ساختمان می‌توانید اینستاگرام تی وی ساختمان را دنبال کنید.

آدرس اینستاگرام: @TvSakhteman

به امیدهای حرفه – قسمت ششم امتیاز دهید.
1 Star2 Stars (No Ratings Yet)
Loading...