دومینوی حوادث – قسمت دهم (حقوق مهندسی)
در حال بارگذاری...

حقوق مهندسی

در این قسمت از برنامه دومینوی حوادث که آخرین قسمت از این فصل در تی وی ساختمان می‌باشد به سراغ سرکار خانم منیره ملک محمد از وکلای پایه یک دادگستری رفتیم که چندین سال است در حوزه پرونده های حقوقی، ملکی و مهندسی فعالیت می‌کنند.

از دیدگاه و تجربه ایشان که شاید بتوان گفت دیدی میان رشته‌ای با توجه به رویه ها و وقایع جاری در دادگاه های کشور است به لزوم کسب دانش در حوزه حقوق مهندسی برای مهندسان، وکلا و کارشناسان محترم پرداخته‌ایم.

قطعاً با بررسی روند معکوس معضلات و مشکلات و دنبال کردن زنجیره دلایل ایجاد جرم یا خسارات جانی و مالی، به درک جدیدی از رعایت مقررات ملی ساختمان و همینطور داشتن دانش حقوقی در شغل و حرفه خود خواهیم رسید.

امید به آنکه که همه مهندسان عزیز کشورمان با درک صحیح از حقوق خود دچار چالشهای حقوقی ناشی از خسارات و محکومیت‌های قضایی نشوند.

دومینوی حوادث - قسمت دهم (حقوق مهندسی)

بیننده محترم، با وجود اختلاف نظرهای کارشناسان در تفسیر مباحث حقوقی، رسانه تی وی ساختمان با تولید این برنامه صرفاً به دنبال ارتقاء سطح آگاهی مخاطبان و همچنین پیشگیری از بروز حوادث جانی و مالی در حوزه صنعت ساختمان می‌باشد. برای مشاهده ویدیوهای بیشتر در حوزه صنعت ساختمان می‌توانید اینستاگرام تی وی ساختمان را دنبال کنید.

آدرس اینستاگرام: @TvSakhteman

به دومینوی حوادث – قسمت دهم (حقوق مهندسی) امتیاز دهید.
1 Star2 Stars (No Ratings Yet)
Loading...