مجتمع فرهنگی تفریحی شیراز
در حال بارگذاری...

این ویدئو که مربوط به مجتمع فرهنگی تفریحی شیراز میباشد، از رسانه رسمی شرکت NextOffice استخراج شده است. هدف تی وی ساختمان پوشش تفکر تخصصی و دستاوردهای این پروژه و طراحان آن است. با آرزوی موفقیت برای تمام معماران ایران…

مجتمع فرهنگی تفریحی شیراز

در مجاورت بزرگراه اصلی شهری ورودی شهر شیراز؛ این مجموعه فرهنگی-تفریحی که در مساحت تقریبی 4 هکتار قرار داشت دارای چند جنبه قابل توجه بود. اولاً، این شهر در نزدیکی شهری غنی از میراث تاریخی و فرهنگی قرار داشت، جایی که فعالیت های اوقات فراغت و گذراندن وقت در طبیعت، برای شخصیت جمعی و فردی شهروندان آن مهم است.

از سوی دیگر، جغرافیای آن به دلیل کویری و آب و هوای آفتاب‌گیر، چالش‌هایی را به همراه داشت که با این میل در تضاد بود. علاوه بر این، برنامه متنوع و گسترده آن مستلزم ساخت و ساز قابل توجهی بود که با پیشینه بکر آن ناسازگار بود.

این پروژه از سه بخش عمده تشکیل شده است: پهنه شهری در امتداد بزرگراه شرقی نزدیک ورودی شهر شیراز که بخش رستوران را در بر می گیرد. منطقه عمومی جنوب در امتداد محور اصلی؛ و در نهایت منطقه خصوصی که شامل فضاهای مسکونی با تمرکز بر حداکثر فاصله از آلودگی صوتی شهری و بهره برداری از چشم انداز طبیعی اطراف می باشد.

جوایز:

World Architecture Festival (WAF) 2023 Future Projects Competition, Leisure-led Development Category Winner

مجتمع فرهنگی تفریحی شیراز

برای مشاهده ویدیوهای بیشتر در حوزه صنعت ساختمان می‌توانید اینستاگرام تی وی ساختمان را دنبال کنید.

آدرس اینستاگرام: @TvSakhteman

به مجتمع فرهنگی تفریحی شیراز امتیاز دهید.
1 Star2 Stars (No Ratings Yet)
Loading...