دومینوی حوادث – قسمت چهارم (نشست پی)
در حال بارگذاری...

در این برنامه به نشست پی در یک ساختمان مسکونی پرداخته می شود. این ویدئو، از سری برنامه‌های دومینوی حوداث مربوط به بازخوانی پرونده‌های قضایی ساخت و ساز است و گفتگوی تحلیلی آقای مهندس میررضوی با متشاکی پرونده ها را به تصویر می‌کشد.

نشست پی

صدور پایان کار، به منزله پایان مسئولیت نیست! مسئولیت طراح، ناظر، سازنده و شهرداری تا زمانی که ساختمان مورد بهره‌برداری ست، تداوم دارد. حقوق مهندسی به همین مسئولیت‌ها می‌پردازد. یک ساختمان مسکونی سی سال پس از گرفتن پایان‌کار دچار نشست پی می شود. این نشست در اثر شکستگی لوله پلیکای فاضلاب بوده است. با شکایت مالکین پرونده به دادگاه رفته و رای به مجرمیت ناظر و سازنده صادر می شود. از موارد مهم مورد بحث در این قسمت می‌توان به موضوع عمر مفید ساختمان‌ها اشاره کرد.

نشست پی - دومینوی حوادث (قسمت 4)

ابعاد حقوقی

مهندسی میر ‌رضوی با سالها واکاوی و بررسی پرونده های قضایی حوادث ساختمانی، به اطلاعات بسیار ارزشمندی در زمینه های فنی، حقوقی و اجرایی دست یافته و با انتشار و انتقال این یافته‌ها به مجموعه دست اندر کاران بخش ساختمان، اعم از ناظران، مجریان، کار فرمایان و بهره برداران محصولات ساختمانی، در مسیر ارتقاء دانش حقوقی این مجموعه حرکت می‌کند. در قسمت چهارم از سری برنامه‌های دومینوی حوادث، مهندس میررضوی با واکاوی جزئیات این پرونده به دلایل بروز حادثه و چرایی صدور حکم قضایی می پردازد.

بیننده محترم، با وجود اختلاف نظرهای کارشناسان در تفسیر مباحث حقوقی، رسانه تی وی ساختمان با تولید این برنامه صرفاً به دنبال ارتقاء سطح آگاهی مخاطبان و همچنین پیشگیری از بروز حوادث جانی و مالی در حوزه صنعت ساختمان می‌باشد. برای مشاهده ویدیوهای بیشتر در حوزه صنعت ساختمان می‌توانید اینستاگرام تی وی ساختمان را دنبال کنید.

آدرس اینستاگرام: @TvSakhteman

به دومینوی حوادث – قسمت چهارم (نشست پی) امتیاز دهید.
1 Star2 Stars (No Ratings Yet)
Loading...