چالش‌های طراحی معماری در ساخت و ساز‌های شهری(بخش اول)
در حال بارگذاری...

چالش‌های طراحی معماری در ساخت و ساز‌های شهری(بخش اول)

تی وی ساختمان  دراین برنامه چالش‌های طراحی معماری در ساخت و سازهای شهری را در گفتگو با مهندس خلیلی به بحث و بررسی می‌گذارد.

چالش‌های طراحی معماری در ساخت و سازهای شهری

مهندس معمار اولین نفر از بین اکیپ مهندسین دخیل در کار ساختمانی است که وارد میدان خلق پروژه میشود. تا فضا یا اثری دلپذیر، آرام بخش و کارآمد برای زندگی و رفع نیازهای انسانی بیافریند.

آقای مهندس امیرحسین خلیلی با 22 سال سابقه در طراحی، نظارت و اجرای معماری، مهمان این قسمت از برنامه ما هستند تا در خصوص مراحل اجرای یک پروژه از صفر تا صد در این زمینه صحبت کنند.

ایشان خاطر نشان میشوند برای خلق یک پروژه باکیفیت نیاز به جزئیات فنی دقیق و قابل اجراست که میبایستی کاملا منطبق با نقشه های فاز یک یا همان طراحی معماری باشد. پس یک نقشه فاز یک معماری در صورتی میتواند دقیق، بدون ایراد و حساب شده باشد که فاز صفر یا مطالعات آن به دقت و تکمیل انجام شده باشد. به بیانی، در کسب خروجی ایده آل از کار یک معمار باید مهندسی معکوس کرد تا به ریشه عملیات رسید!

علاوه بر آن به چالشهای این رشته پرداخته شده، از طراحی گرفته تا مسائلی چون حق الزحمه طراحان و  اختلاف نظر مهندسین طراح با کارفرمایان یا حتی مهندسین عمران هنگام اجرایی کردن طرح معمار و سایر معضلات احتمالی.

چالش‌های طراحی معماری در ساخت و ساز‌های شهری(بخش 1)

برای مشاهده ویدیوهای بیشتر در حوزه صنعت ساختمان می‌توانید اینستاگرام تی وی ساختمان را دنبال کنید.

آدرس اینستاگرام: @TvSakhteman

به چالش‌های طراحی معماری در ساخت و ساز‌های شهری(بخش اول) امتیاز دهید.
1 Star2 Stars (No Ratings Yet)
Loading...