مجتمع تجاری پالادیوم – بخش دوم
در حال بارگذاری...

در این قسمت از برنامه تی وی ساختمان به به تحلیل و بررسی مجتمع تجاری پالادیوم می‌پردازیم.

مجتمع تجاری پالادیوم

نام مجتمع پالادیوم از یک فلز مقاوم و گران‌بها با رنگ سفید و نقره‌ای به همین نام گرفته شده است. طراح معمار این پاساژ مدرن آقای پدرام امن زاده و مالک آن آقای حسن رفتاری صاحب برند کباب رفتاری است.

مجتمع تجاری پالادیوم در شمال شهر تهران در منطقه زعفرانیه قرار دارد. معماری منحصربفرد این مجموعه با طرح‌های هندسی زیبا روی پس زمینه قهوه‌ای با قوس های دایره‌ای شکل که جلوه‌ای خاص به پاساژ بخشیده، اجرا شده است. شروع ساخت این مرکز خرید در سال 1388 و بهره برداری آن 1391 است.

مهم ترین ویژگی‌ها در طراحی پالادیوم:

  • طراحی ایمن و مستحکم در مقابل حوادث همراه با مدیریت هوشمند و منضبط
  • انتخاب دقیق و چیدمان مناسب با کاربری‌های متنوع
  • استفاده از مدیریت بر اساس روش های علمی روز و هم راستا با تکنولوژی دنیا

ساختمان مرکز تجاری پالادیوم در زمینی به مساحت 10000 مترمربع شامل 150 واحد تجاری، 120 فروشگاه و واحد خدماتی، 25 رستوران، کافه و فود کورت است. این ساختمان از ضلع جنوبی 13 طبقه و از ضلع شمالی 11 طبقه دارا می‌باشد. طبقه‌های بالایی این مرکز مختص دفاتر اداری و بیشتر در انحصار آژانس‌های هواپیمایی، گردشگری و دفاتر بیمه است.

پالادیوم به نسبت مجتمع‌های تجاری، در مدت زمان کوتاهی توانست نظر مردم را به خود جلب نماید به شکلی که حضور در آن تجربه‌ای بود که اقشار مختلف سعی به انجام آن داشتند. اجاره مغازه در پالادیوم بر خلاف بسیاری از مراکز مشابه، صرفاً معطوف به پرداخت پول  نبوده بلکه باید ارایه کالا یا خدمات در راستای سیاست کلان مجموعه و تعادل کالاهای موجود باشد.

پروسه اجاره یا رهن آن بدین‌صورت است که متقاضی ابتدا یک تقاضانامه شامل حوزه فعالیت، برندهای در اختیار، کیفیت محصول و سایر موارد درخواستی را برای هیئت مدیره پاساژ ارسال نموده تا پس از بررسی در صورت تأیید کیفیت محصولات ، شما را در صف انتظار قرار دهد. حضور برندهای مطرح و محبوب در زمینه پوشاک در بین واحدهای تجاری مجموعه پر رنگ است.

این مجموعه کامل به جز بخش تجاری؛ کافه، رستوران، هایپرمارکت، پارکینگ، باشگاه‌های ورزشی و استخر، کتابخانه، خانه کوردک و فروشگاه های پرینت 3 بعدی را نیز در خود جای داده است.

مجتمع تجاری پالادیوم

در کنار زیبایی‌ها و کاربری‌های جذاب پالادیوم باید بدانیم که روزگاری، زمین پالادیوم، باغ بزرگی بوده که اهالی قدیم محله زعفرانیه، آن را به خوبی به خاطر دارند که این روزها به جای باغ قدیمی، غولی مدرن و خوش خط و خال جای گرفته است.

مجتمع تجاری پالادیوم
مجتمع تجاری پالادیوم

برای مشاهده ویدیوهای بیشتر در حوزه صنعت ساختمان می‌توانید اینستاگرام تی وی ساختمان را دنبال کنید.

آدرس اینستاگرام: @TvSakhteman

به مجتمع تجاری پالادیوم – بخش دوم امتیاز دهید.
1 Star2 Stars (No Ratings Yet)
Loading...